۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۴

معاون فرماندار شهرضا:

مبارزه با کرونا با همراهی و همدلی مردم امکان پذیر است

مبارزه با کرونا با همراهی و همدلی مردم امکان پذیر است

شهرضا-معاون فرماندار شهرضا گفت: مبارزه با کرونا با همراهی و همدلی مردم امکان پذیر است و باید فاصله گذاری هوشمند به مردم آموزش داده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین داراب در جلسه اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا شهرستان شهرضا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اطلاع رسانی با تیترهای نامناسب موجب نگرانی در جامعه می‌شود و در این زمینه رسانه‌ها باید دقت کافی را مبذول دارند.

وی با بیان این که مبارزه با کرونا با همراهی و همدلی مردم امکان پذیر است و باید فاصله گذاری هوشمند و پویا به مردم آموزش داده شود، افزود: هر چند محدودیت‌ها کاهش یافته است اما باید مراقبت‌ها و رعایت نکات بهداشتی افزایش پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرضا با اشاره به این که مردم نیاز به اخبار در حوزه کرونا دارند، افزود: استراتژی پیشگیری از کرونا باید توأم با آرامش باشد.

داراب با تشکر از عملکرد خوب خبرنگاران و کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا شهرضا، افزود: نقش رسانه‌ها در این شرایط بسیار مهم و تأثیرگذار است و باید با حساس کردن و برجسته کردن اخبار مربوط به کرونا با محوریت آموزش، پیشگیری به جامعه یاد آور شد این ویروس تنها در سایه همکاری و مشارکت مردم و رعایت نکات بهداشتی از بین می‌رود.

وی همچنین ضمن تشکر از هنرمندان شهرضا که در این راستا پویش‌های خوبی را راه اندازی کردند، گفت: همه اقشار جامعه از جمله خیران شهرضا نقش مهمی در مقابله با کرونا انجام دادند

کد خبر 4976123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha